Tillbaka till startsidan?

Det är tanken som räknas..




Här har ni två födelsedagspresenter jag fått.. Tänkte att jag skulle visa er något i alla fall, och detta är de två presenterna som jag verkligen gillar.

Klockan fick jag ifrån Hjärtat, en klocka som jag har önskat mig riktigt länge. Och nu äger jag den äntligen, en härlig och fin klocka. Boken kommer ifrån Anneli och Mika, det är första boken i True Blood serien.. En bok jag velat ha länge, jag vill ha alla böcker. Men jag måste ju börja med första, eller hur? Anneli och Mika var även jätte gulliga och skrev i boken, så att jag alltid ska komma ihåg att den kommer ifrån dem. Om ni kan läsa vad det står, visst var det gulligt skrivet? Anneli är så söt så det finns inte! Vad skulle jag ha gjort utan henne?

Emmie och Baggis hade tydligen också en present åt mig, men den måste jag vänta på. Den som väntar på nå gott, visst heter de så? :) Det blir nog jätte bra, dock är jag ganska nyfiken på vad det kan vara. Men de får jag veta, i sinom tid!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)