Tillbaka till startsidan?

Enformigt kanske? That's life..




Idag var jag grymt trött när jag steg upp. Dra på trissor, trodde inte att en människa kunde vara så trött. På grund av att jag hade tagit sömntablett och sen sov helvetes dåligt, så var jag grymt trött. Jag skulle vara hos Anneli klockan 10, hur tror ni de gick? Inte så bra, med tanke på att jag var seg som kola i både ögonen och skallen. Jag var i alla fall hos Anneli innan klockan 13, så jag sköt bara på det några timmar. Tur att Anneli förstår mig då jag har problem med sömnen..

Jag ska i alla fall och plugga med Anneli imorgon. Så jag ska göra mig klar för att lägga mig och sova snart.

Min blogg handlar för närvarande ganska mycket om plugg, och en hel del tävlingar.. Kanske inte det trevligaste att läsa om, men så är det. Lär er att leva med det, haha! Nejdå, jag ska väl försöka ta mig ut och fota lite grann i det fina vinterlandskapet när det blir lite varmare ute, så har jag något att visa er.


Isabell

Svar: Usch det låter ju inte roligt alls :/ Sömn är nog rätt underskattat när man tänker efter.



Haha ja, kallt är det! Så länge man inte behöver gå ut är det fint men gör man det så fryser det nästan i näsan, huga ;D



Oj, det var inte lite..! :o Jag skulle aldrig orka med att plugga så mycket, jag tar nog lite för lätt på pluggandet. Lätt att jag fastnar vid dator, tv eller annat ;D

Då är jag glad att du har någon att plugga med! Själv behöver jag nog ingen egentligen, jag har ju klarat mig igenom mer än 50% av båda kurserna så jag känner mig ganska nöjd ändå :)



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
dianaa

sv: jag träffade Lars-Göran :)

| http://dianasl.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Du borde seriöst göra ett inlägg om hur du sminkar dig! ;)

Du har alltid så fin sminkning på bilderna.



sv: Ja en pluggkompis som man kan ta promenader med hade jag också velat haft. :)

Ja absolut! :D Men nu har jag så mycket studielitteratur att läsa så jag tror att Blondinbellas bok får vänta. :)

Men ska se om man kan låna den på bibblan. hihi



ÅÅh vad gullig du är! Jag skulle jättegärna rita en bild på dig och nils. Och eftersom du är så gullig skulle jag säkert kunna göra det billigt också! xD

PUSS



p.s Jag tycker din blogg har ett intressant innehåll! Du skriver om plugg på ett bra sätt. ;)

| http://adaras.se
Tant Kim | Design och Layout

Nejdå jag tycker du ligger i en bra nivå med mig. :)

Hehe, ja tjuvstarta är alltid kul. :P men sen när våren kommer har du inte tröttnat då? :P



Ja, jag skulle också känna mig lugnare om min mormor kunde ta emot hjälp så man vet att någon alltid tittar till henne.

Men som du säger, med tiden kanske.



Härligt att festen vart grym. :D (är lite seg på att svara nu för tiden märker jag) :P Så många andra bollar i luften. :P



kram!

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)