Tillbaka till startsidan?

Finns ingen bättre än du.. ♥




Jag vill skriva ett litet inlägg om den finaste killen på jorden, den mest underbara och omtänksamma människan jag någonsin träffat. Den som håller min hand och sitter vid min sida i vått och torrt. Den som älskar mig för den jag är, ser mig för den jag är - en människa som alla andra. Den som aldrig skulle svika mig och som alltid får mig att må bra.

Nils Lundmark, du är guldvärd! Du är den finaste människan på jorden, och jag är enormt glad att jag får dela mitt liv med dig. Du gör mig så glad och lycklig alla dagar, du behöver bara titta på mig med ditt enormt söta ansikte och le som bara du kan, så ger du mig fjärillar i magen. Vad skulle jag göra utan dig? Du är den som ger mig allt jag behöver, utan dig är jag inte hel.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, finns ingen människa som är så bra som du! ♥


you know who :)

Jag älskar dej skrutt! Jag kan inte tänka mej en värld utan dej! Jag önskar bara att jag hade träffat dej tidigare för du är det bästa som har hänt mej <3

|
Emma K

Vad gulligt inlägg du skrivit! hoppas ni sitter på någon veranda om 80 år och klagar på vädret tsm! <3

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)