Tillbaka till startsidan?

I need somebody to love..




Nu är det inplanerat en tjejkväll imorgon. Kommer att bli grymt, jag och mina två bästa vänner. De som står mig närmast, som alltid finns där i vått och torrt. Mina underbara änglar.

Vi ska dricka lite vin, surra öronen av oss och sjunga lite grann är det tänkt.. Vi kommer att få en kanon kväll, och denna gång finns det inget som kan barka. Inget som kan gå fel, inget som förstör. Det är bara vi tre, de tre som känner varandra bäst och som vet hur man ska göra och hur man ska vara. Vi som vet att vi alltid kan säga sanningen till varandra oavsett, vi som inte oroar oss för hur andra ska se på oss.

Anneli och Emmelie, kommer att bli underbart att få spendera morgondagen med er. Ser verkligen fram emot det, och vi kommer att få en kanon kväll!


Isabell

Låter mysigt :)



Svar: Precis :)



I helgen... Min kille kommer hit och sover här över helgen, ska bli mysigt :D Annars blir det nog mest slappa tror jag ;D



Vad ska du göra, utöver tjejkvällen? :)



Haha verkligen, sedan tycker jag att igenkänningsfaktorn är stor också - dom tar upp såna typiska tonårsgrejer och blandar med lite covers av låtar som man lessnat på för länge sen, men plötsligt är låtarna bra igen. :)

Jag antar att det är säsong 1 du kollar igenom nu?



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Alexandra

härligt med tjejkväll :D

Isabell

Svar: Ja men det låter som en bra plan ändå tycker jag :) Hoppas du får lite gjort då!



Jag älskade första säsongen - och jag vet inte hur det är möjligt, men den andra säsongen är ännu bättre! Man vet aldrig vad som kommer hända, sånt gillar jag. :)



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Isabell

Svar: Lite magkänsla brukar vara bra, vi litar på den tycker jag ;D



Precis! Är så less på serier där man vet precis vad som ska hända (OC, 90210 - samma scenario flera gånger.)

:p



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)