Tillbaka till startsidan?

Perfect isn't good enough..


Jag har tre inlägg liggandes på hyllan som jag ska publicera senare. Känns skönt att veta att jag inte har bloggtorka för stunden i alla fall. Nu ska jag se om jag kan hitta mig något att äta, är hungring som en varg. Sen är Hjärtat påväg hem, så snart får jag kramas med honom.

Har varit en bra dag idag, inge bakis eller nå. Har dock fått tillbaka febern och snuvan är jobbig, men det överlever jag. Kurerar med ipren, nässpray och vanligt, kallt och gott vatten. Gårdagen var grym. Det var länge sen jag skrattade sådär mycket, jag skrattade så jag fick ont i magen. Anneli och Emmie är det bästa som finns! Ni är underbara tjejer! ♥


Isabell

Känner igen mig i att det är skönt att ligga lite före på bloggar-sidan. Jag har dock en förmåga att publicera mina inlägg på en gång istället för att sprida ut dem lite haha.



När jag var väldigt förkyld förr tipsade Tant Kim om en bra dryck som ger en massa c-vitamin;



- Koka vatten

- Häll upp i en kopp

- Pressa i en halv citron i koppen (sil är bra om man inte gillar kärnorna ;) )

- Smaka av och ha ev. i lite socker



Jättebra dryck - och god är den med! :D



Svar: Hu ja, får väl se om jag hittar på nåt sånt avsnitt då ;D



Haha precis! :D Jag blir jätte rastlös av att inte ha någon serie att se emellanåt så just nu är Greek räddningen ;)



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Tant Kim | Design och Layout

Ja, det var verkligen behövligt. Mina ögonbryn var inte snygga. xD haha! Jo, många tankar flyger runt i skallen varje dag.. Men nu har jag inga bloggdesigns beställningar på kö så det är en tanke mindre dock skapar det en annan tanke. :P "hur ska jag få pengar tanken" :P haha!



Okej, det är vad du tycker. Ja de är duktiga webbdesigners allesammans. Men du ska inte tro att vi kan allt. ;) En sak som är säker när det gäller webbdesign, man lär sig någonting hela tiden. :P Ja du får fråga mig om något om du vill , sen får vi se om jag kan svaret. :P Är inte så duktig när det kommer till att förklara saker och ting. :P



Ja, nu får det allt ta och sluta snöa, detta är jobbigt. :P Just nu vräker det ner snö här och jag tänker på sommaren. Jag vill också kunna sitta på balkongen, men jag har ingen balkong. xD bara en fransk balkong, svårt att sitta på den. :P



Kram!

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)