Tillbaka till startsidan?

Piller och fix..


Lite små förändringar tills vidare, orkar inte göra nå mer nu. Börjar vara dax att lägga sig och sova, så man orkar med att vakna imorgon då Anneli kommer med Java.

God natt allihopa..


Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; ja, precis. :) det bästa är att inte ta åt sig utav sådana kommentarer. denna gång var jag bara tvungen att svara också..



PUSS & KRAM

Isabell

Snygg bakgrund! :D



Svar: Haha självklart kommer jag forsätta blogga i Tyskland, det är lite dels därför jag börjat blogga "ordentligt" igen, bra att ha en blogg ju så familj och vänner kan hålla lite koll. :)



Haha jaha, några såna har jag inte vart på :D



Jo jag har tandställning, har haft det i 2,5 år så nu vill jag bara ta bort den... :p Fast vet inte när det kommer ske heller tyvärr.



Okej, bara att ta tag i det och simma några längder :) Jag får se om jag börjar igen jag med, eller om jag håller mig till mina promenader och kanske träningsmaskinen som mamma köpt nyligen. :p



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)