Tillbaka till startsidan?

Skola, skola, skola..




Pluggdag med Anneli idag.. Vi satt i flera timmar igår, och nu ska vi sitta i några timmar idag. Vi har båda lite grann att göra, och då är det klockers att vi kan plugga tillsammans.


Isabell

Svar: Klart du gör :) Min syster hittade ett fyndigt citat, något om att det är bevisat att de som firar sina födelsedagar lever längre än de som inte gör det. Lite småsmart sådär tycker jag ;D



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad duktig du är som pluggar! =) Det har jag också gjort idag.



Förlåt att jag inte hunnit svara på din kommentar. Jag ska försöka ta och komma ikapp med kommentarerna nu. Dina är ju bland mina favoriter Jennie! =)

| http://adaras.se
Caroline

Sv: Vad skönt det känns att du håller med mig, då vet jag att jag inte överreagerar.

När folk är sådär blir man ju så sjukt irriterad så usch.

Isabell

Låter ju som en bra idé att plugga tillsammans förresten, gäller att båda har saker att göra så båda koncentrerar sig någorlunda i alla fall ;D



Svar: Tack, det har känts mycket bättre idag så förhoppningsvis är jag helt återställd snart. Tror jag är lite känslig mot fet mat :p



Jao, fast man kanske kan tänka att man överlevt ännu ett år och fira det istället då? ;D Fast nu låter jag ju mer negativ än positiv... XD



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Anonym

Åh, vad pluggar du för något? (:



Sv; taack sötan <3

|
Isabell

Svar: Åh, det låter ju jättekul - nu önskar jag att jag hade en pluggkompis! :D



Haha ja, fast jag äter ju inte så mycket fet mat ändå - kanske därför jag blir dålig av det så fort nu (immunförsvaret mot det försvann liksom ;D)

Nej, det var den sista flottiga äckliga pizzan alltså, fy tusan (fast pappa påpekade att det kanske var de tre påsarna smörpopcorn jag satte i mig under helgen, kan ju ha nåt med saken att göra... XD)



Haha, kul att höra att något så fel gjorde din dag - tänk vad kul det blir när någon inte riktigt har huvet på spiken (jag skyller på pizzan igen ;) )



Kram!

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)