Tillbaka till startsidan?

Svar på kommentar..


Svärmor Åsa om Blir seriöst tokig..:
Om du tittar ut och upp i kväll så ser du en stor fullmånen. Ällmänt känt att dagarna före och strax efter fullmåne så påverkas väldigt många människors sömn negativt. Man sover oroligt, har svårt att somna mmmm. Försök hålla koll på fullmånen och se om den påverkar dej. Kram och hoppas du kryar på dej!


Åsa kan ha rätt, det kan bero på månen. Fast i natt har jag sovit gudomligt, har fått sova ostört i minst 8 timmar, och det har varit väldigt skönt. Har de varit fullmåne i natt? Det vet jag inget om.

Tack snälla söta svärmor! Jag ska försöka hålla koll på månen, och de om det kan vara den som bråkar lite extra med mig. Tack, tack! Kram!



Isabell

Jag brukar också ha svårt att sova när det är fullmåne, min pojkvän tycker det bara är trams. Han tror att jag stressar upp mig för att jag vet att det är fullmåne, och därför får svårt att somna. :P



Svar: Ja gör det, dom är väldigt praktiska - och man känner sig mer motiverad att använda dem när man designat den själv ;)



Okej, jo jag förstår. Hoppas på att det blir bättre :)



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Caroline

Jag påverkas väldigt mycket av månen. Natten till igår sov jag dåligt och igår hade jag väldigt svårt att somna, jag har alltid haft det så. Sjukt irriterande.

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)