Tillbaka till startsidan?

Tips på serier..




Nu hade jag tänkt berätta lite för er om vilka serier jag har sett och vilka jag håller på att se och sen vilka som är mina favoriter och som jag absolut tipsar om..

Bilden ovan visar alla serier jag har sett.. Det är totalt 16 serier. Detta är avslutade serier som jag har sett alla säsonger på. Jag kan säga att de svenska serierna är ingen direkt höjdare, inget som jag tipsar om direkt. De kan vara roliga att slö titta på, och se bara för att. Men inget jag skulle välja bara sådär. Däremot finns det några serier som jag vill lyfta fram ur denna klunga.

Rescue me - En serie som handlar om Tommy Gavin, en brandman som går igenom tunga saker i sitt liv. Han separerar från sin fru, dricker för mycket och ligger runt. En serie full med sex, drama, alkohol och psykiska problem. En serie jag aldrig trodde att jag skulle fastna för, men det gjorde jag. Vill även tillägga att denna serie är inte för alla, utan antingen älskar man den eller så hatar man den.
Ghost Whisperer - Handlar om Melinda, en tjej som ser spöken och samtalar med dem. Genom hela serien så hjälper hon spöken att komma i kontakt med sina nära, så de kan gå vidare. En riktigt spännande serie, verkligen något för dem som är intresserad av spöken och den andra sidan.
What I like about you - En underbart rolig komediserie med Jennie Garth i spetsen som Valerie. Serien handlar om Val och hennes syster Holly och alla deras problem genom livet. Kärlek, svartsjuka och många roliga stunder. En rolig komediserie för de som vill skratta.
Joey och Vänner är även serier som tåls att lyftas fram men jag tror inte att jag behöver skriva något om dem, eller? Alla känner väl till Vänner och Joey?

Det var mina tips om de serier jag har sett.. Kommer ett inlägg senare om tips på serier som jag håller på att titta på för närvarande. Hoppas att ni hittar er nya serier att kika på.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)