Tillbaka till startsidan?

Underbar plugg- och umgås dag!




Idag under min och Annelis pluggdag så gjorde vi lite andra saker än att bara plugga. Vi tog några extra långa pauser idag, för det tyckte vi att vi var värda. Jag färgade hennes hår två svängar, det vart grymt fint. Vi ritade lite grann och vi var på bolaget.

Det har varit en grymt kul dag med min tös idag. Humorn har varit extremt låg, och vi har skrattat åt minsta lilla. Precis som det ska vara.

Kollaget ovanför är bilder som jag tog idag med min Z'a. Fick en hel del bra bilder. Fota är skoj, när man har fina motiv och när man får till bra bilder!

Katten på bild är Gaston, Annelis lilla kissekatt som kan vara en djävul ibland. Men han är söt ändå. Java känner ni redan till, det är ju den lilla luspudeln. Jag är grymt nöjd över den inbakade flätan jag fick till i håret på flickan, den vart väldigt bra. Tror aldrig att jag har gjort en sån bra fläta förr, en eloge till mig! Hihi..


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)