Tillbaka till startsidan?

Då var den på plats..


Mitt i natten och nu har jag lagt upp den nya designen. Tror att jag har fixat allt som jag skulle fixa, annars lär det bli en massa små piller med den lite till och från. Jag är i alla fall nöjd, har inte haft så mycket svart på min blogg på ett tag, så kände att det var på tiden.

Sen är den ju lika stilren som den förra, inga direkta krumelurer eller krams. Lätt och enkelt, precis som jag vill ha det.

Vad tycker ni?


Tant Kim | Design och Layout

Jätte snygg design. :) Enkel och stilren. :)



sv: Det är bra att det går åt rätt håll iallafall. :)



Interaktionsdesign kan du se mer om här: http://www.nackademin.se/ky/utbildningar/interaktionsdesign/, är för lat för att förklara. xD haha.

Ja jag håller alla mina tummar för att ja kommer in.. Hoppas hoppas. :P Ja matte B är väl mest ekvationer har jag hört så om du kan det kan du matte B. :P

Okej, tror inte min "högskola" kräver det, då är det kört för mig. xD



Haha ja eller hur, det smakar inte hallontårta direkt. ;)

Precis, man ska göra som man själv önskar. :)



Det blev snitzel m sallad o sås till middag. :P



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Isabell

Snyggt! :D Jag gillar att du inte har bara en färg som bakgrund, det händer lite mer med mönster - men håller sig stilrent! ;D



Svar: Jaså? Jag brukar köpa en sån där låda med vindruvor och då kostar den 20-30 kr, rätt lagom :)

| http://isabellicious.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)