Tillbaka till startsidan?

Detta mina vänner..


Är vad jag har gjort idag med svärmors hjälp.

Har stickat min alldeles egna mössad idag. Tog mig några timmar så var jag klar, med allt. Det var riktigt skoj, fick dock väldigt ont i fingrarna eftersom att jag är ovan. Men skit kul, ska se om jag kan få låna hem lite stickor och annat som kan behövas av Åsa, så kan jag sitta hemma och sticka någon mer mössa eller något. Avancera lite grann när man har stickat några gånger. Skulle vara skoj att lära sig.

Ni kanske klassar detta som pensionärsvarning nu, och må ni tycka så. Men det var helvetes rogivande, och riktigt nöjd är man då man har gjort något som man tycker vart bra och man har möjlighet till att själv få bära det.

Nej, stickning var skoj. Vare sig ni andra tycker det eller inte. Testa innan ni säger nå vettja!