Tillbaka till startsidan?

Full rulle delux..


Idag har jag haft mycket saker att göra, därav dålig uppdatering.

Detta stod på min lista idag:
  • Ringa och fixa klipp+färgnings tid
  • Gå på kursintroduktion för tre kurser som startade idag
  • Prata med min studievägledare angående diplom, hämta de samt lämna en bok
  • Ringa enhetschefen på Rättspsyk
  • Promenera med Anneli
  • Möte med en lärare på studiecenter
  • Fara och gymma med Nils och Lidas
Det där stod på min lista, och vet ni vad? Jag har gjort precis allt idag. Det har varit stressigt men jag har fått det gjort.

Det började med en introduktion klockan 10, när det var över vart det en visit till Rigmor och surrade ett bra tag med henne. Blev överröst med komplimanger om hur bra jag är, hur duktig jag är och hur söt jag är, haha. Var ganska kul.
Därefter for jag och Nils till Anneli och Mika. Där ringde jag till min frisör och bokade tid för klippning och färgning. När det var gjort gick vi på en 1,5 timmes promenad. For hem och åt lunch, ringde till enhetschefen på Rättspsyk och bokade in en tid för att ha ett möte med honom och sen tillbaka för att hämta diplom samt lämna en bok hos Rigmor.
De andra två introduktionerna skulle sedan börja 14.00 och 14.40, men så blev det inte eftersom att läraren var hemma med vård av barn. Så då for jag hem igen, väntade till 15.30 och sen tillbaka igen för att gå på mötet med läraren. När mötet vart slut så drog vi på jysk och köpte en hylla till toaletten, så nu har vi äntligen fått ordning där med. Åkte hem, monterade ihop den och ställde i ordning. Åt middag, och sen ca 30-40min efter middagen åkte vi och gymmade 1 timme med Lidas.

Min dag har varit full, det kan jag lugnt säga. Men helvetes vad bra det känns, har fått så mycket gjort.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)