Tillbaka till startsidan?

I Forgot to Remember to Forget..


Det har varit väldigt lugna och sköna dagar här i skogen. Hemresan är inte planerad förrän imorgon och imorgon har vi varit borta i exakt 2 veckor. Snacka om att tiden går fort, man hinner inte riktigt vara med.

Jag har en del saker att göra imorgon då jag kommer hem. Ska lämna in sista arbetet till min vägledare, ska göra en header till en tjej, ska fixa med design till en kompis och sen ska jag se om jag kan pillra lite grann med min egna. Allt detta vill jag helst ha bortgjort till på måndag, tror ni jag klarar det?

Har suttit väldigt lite i Photoshop på sistonde, kanske ska sätta mig och pillra lite grann snart, så man inte glömmer bort allt man lärt sig.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)