Tillbaka till startsidan?

Julen i Kiruna..


Här kommer lite bilder från veckan över julen vi var i Kiruna. Det är mest bilder på Tobias, eftersom att han är den jag fotar mest när jag träffar honom.

Alla 3 bilderna är tagna på julafton. Jag & Tobias på första. Min lillasyster Madde på andra och Nils, jag och Tobias, som tittar konstigt på Nils, på tredje. Det är väl inte så konstigt att man tittar konstigt på Nils, eller? Vad är de för konstig grimage han gör egentligen?


Snacka om söt Tobias är, kolla bara in första bilden. Säger man att han är fin, så gör han sådär för att visa att han är söt. Gullunge. Han är verkligen betagen i Nils. Somnade i hans famn, skulle leka med han hela tiden och ville ha med Nils överallt. De två sötaste och underbaraste pojkarna i mitt liv ♥


Ser ni inte så bedårande han är? Hur söt som helst. Verkligen så man skulle vilja äta upp honom. Min lilla gulleplutt.


Mycket bus har veckan i Kiruna bestått av, det kanske syns på första bilden? Andra bilden är på mamma och Ulf, då de höll på att fixa med julmaten.

Det var en riktigt mysig vecka i Kiruna, och jag längtar redan tillbaka. Saknar alla där uppe, och jag tycker att det är så synd att man träffas så sällan.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)