Tillbaka till startsidan?

Lite snabbfix..


Nu har jag små pysslat här i bloggen igen. Härligt med lite nytt fast det inte är så mycket.

Nu blir de dax att bege sig ifrån datorn, har samtal att ringa tidigt imorgon.. Så kan inte sitta här och uggla hur länge som helst då..

God natt!


Tant Kim | Design och Layout

Hehe, lite snabbfix på designen ser jag. ;)

Snyggt som alltid :)



Okej, se där. :) Grattis till VG. Jo jag har en del jag ska göra också. Men jag är en "långsam" läsare om det inte är en bra bok så jag hoppas att de böcker jag valt kommer vara snabblästa. Annars blir det bara jobbigt. Läser inte böcker annars, det är en utmaning för mig. :P



Ah du tycker så? Ja man kan ju se det som en investering i sig, men jag behöver det nog inte, min festman tar hand om mig sen så tjänar jag en del på bloggdesign nu också när jag höjde priset vid årsskiftet. :P Förhoppningsvis klarar jag mig på det. Ostabil inkomst men det är det ända jag har. ;) Jag gillar inte att ha skulder över huvud taget, så om det är så att jag vill ha något brukar jag försöka spara pengar till det. ;)



Tack så mycket tror jag. ;) Komplimanger gillar man. :P

Det man ska göra när det kommer till kodning är nog mest att tänka logiskt tror jag. xD



Kram!

| http://tantkim.blogg.se/
vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: tack sötis :D

| http://vadfanskajagheta.se
S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Sv; Ja jag förstår precis hur du menar, man måste vara egoistisk när det gäller vissa saker. Försöka tänka på sig själv och hur man själv mår. Dock har jag pratat lite med mina allra bästa vänner nu, vi har rett ut saker och ting, och jag hoppas det kommer bli bättre. Resten bryr jag mig inte om. Orkar inte. De får försvinna ur mitt liv, min inställning till dem har liksom förändrats nu.



Tack för ditt stöd Jennie, alltid skönt att ha någon att "prata" med. Även om vi inte känner varandra, så är det nästan skönare så. Att man inte pratar med sina vänner om sina vänner.

| http://sannasrum.se
Isabell

Snyggt! :D Det är ju precis som vi diskuterade förr, lätt att byta bakgrund och på det sättet förnya hela grejen :)



Svar: Haha jahaaaa, nä det ordet har jag inte hört förr. Jag fick en bild av nån som springer och vickar jättemycket på rumpan samtidigt, hahaha! :D

Vad vikarierar du som då? :)



Ooh, duktigt! :D Det är skönt att ligga lite före, skulle man bli sjuk eller något sen så vet man att man inte har sån press på sig att bli klar med resterande uppgifter. :) Snacka om förutseende! ;D



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad fint det blev! :D Älskar din design! <3

Vinnaren i veckans intervju finns nu på min blogg:

http://adaras.se/2011/january/hon-vinner-veckans-intervju.html#comment



Om du inte vann, misströsta inte. En massa spännande tävlingar kommer upp på bloggen snart! =)

PUSS

| http://adaras.se
Isabell

Svar: Tack så mycket! :D



Haha ja, så är det ju för mig. Sitter i några dagar med en design och känner sig jättenöjd, sedan kan man inte ändra bara småsaker i den när man ledsnat utan måste byta ut hela designen. Värt ;)



Haha nej jag tänkte väl! ;D

Okej, är du nån slags assistent då eller är det en massa psykiatri som gäller? :)



Nej precis! :D Gjorde klart två uppgifter idag (för två kurser då) så jag ligger lite före i schemat, så kan jag ta det lite lugnt i helgen :) Då känner man sig duktig! :D



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)