Tillbaka till startsidan?

Shopping spree..


Här kommer de lite sena bilderna på vad som köptes när jag var på stan med töserna i fredags. Det inhandlades ganska mycket små saker, sprang iväg en hel del pengar.. Men vet ni vad? Jag bryr mig inte, fick de jag ville ha samt att jag har över massor.


Jag köpte mig hårnålar från BikBok. 2 förpackningar för 19:-, och dessa hårnålar var riktigt bra. Inga hårnålar som "töjs ut" eller går sönder efter att man använt dem en dag.


Jag köpte varsitt bokmärke till mig och Hjärtat, eftersom att vi läser ganska mycket böcker så var det på tiden med ett rejält bokmärke. Jag gav det vit/röda med två små björnar till Nils, eftersom att texten passade in på hur jag upplever honom. Sen ville jag ha den där söta apan, så då köpte jag den. De är införskaffade på Bokus för 49:-/styck.


En snorgrön bok. Här ska jag skriva ner allt kring mitt nyårslöfte, så jag har noga koll på allt som behövs hållas koll på. Köpte jag på Akademibokhandeln för 29:-.


En fine liner (penn-eyeliner) och en ny ögonbrynspenna. Båda är inköpt på Kicks och Eyelinern kostade 95:- och ögonbrynspennan 85:-.


Köpte nya strumpor då de flesta av mina alltid har en tendens till att försvinna, bort i tomma intet. Köpte ett gäng i brun/beige-aktig färg. Dessa införskaffades från Kappahl och kostade 99:- för 5 stycken.


Hittade mig en söt rosaaktig tunika/topp på BikBok för ordinarie pris 149:- men det var halva, halva priset så fick 111:- rabatt, så 38:- gav jag för den. Sen köpte jag även en oversize tröja, helt underbart mysig tröja. Även den från BikBok och kostade 299:-.


Hittade mig ett turkost fint linne med mudd längst ner, på BikBok, som fick följa med mig hem. Även denna var på rea, ordinariepris 99:- men gav 49:- för den.


Har letat land och rike runt efter en BH som skulle passa mig, för de är alltid för små på ett eller annat sätt. Slutade med att vi gick in på Intim här i stan så att jag fick ordentlig hjälp med en BH. Ska man bära den ofta ska de fan vara bekvämt, eller?
Fick extremt bra hjälp, tjejen var grymt duktig. Tog en snabb titt på mig och sen visste hon nästan direkt exakt storlek och vad jag skulle gilla för färger/mönster och dylikt. Så jag införskaffade denna, och svindyr var den men helt klart värt det.. 399:- på Intim.
(Fick veta att jag hade helvetes mycket större byst storlek än vad jag har trott (kupmässigt, inte runt om), så nu blir det endast Intim hädanefter.. De enda i stan som har min storlek - mer eller mindre.)


Hittade mig ett par ljusa och helvetes sköna jeans på Cubus på rea. Ordinarie pris 399:- men gav 199:- för dem. Använde dem hela dagen igår, och de är hur bekväma som helst. Helt klart nya favoriter, trodde inte att jag skulle hitta ett par jeans som skulle vara skönare än mjukisbyxor. Men de gjorde jag..

Sen köptes det även nya uppladdningsbara batterier, både AA och AAA samt en batteriladdare. Detta köptes på Clas Ohlson och kostade 250:-. Köpte en pärm för räkningar på classes oxå, den kostade 29:- och ett plastregister till pärmen från Akademibokhandeln som kostade hela 10:-.

Som ni kanske märker så sprättade jag en hel del pengar, men det var de värt. Fick kläder som jag behövde och en massa annat små tjafs som jag helt klart kunde unna mig. Det var jag värd, min försenade julklapp från mig till mig själv.

Nils sprättade även pengar den dagen, han införskaffade en del elektronik saker som jag kommer att prata om när vi fått dem.


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Nice saker! :D



Angående det med domänen, jag har bara egen domän - alltså inte eget webbhotell, så jag loggar in på blogg.se som vanligt. Men om du ska byta webbhotell så kan du ju inte ha kvar blogg.se längre. Har funderat på det, men det verkar vara grymt svårt att flytta över alla inlägg till nya adressen.

| http://adaras.se
Isabell

Äsch, lite måste man ju få köpa eller hur? ;D Själv har jag pengar för första gången på några månader så nu är det mycket "smått" som behöver införskaffas. Känns skönt att kunna unna sig ju :)

Jag köpte hårnålar på H&M förr, men de vände sig och gick sönder nästan direkt :/ Finns det lite ljusare färger på Bikbok eller är det bara svart som gäller där?



Svar: Precis lagom blev det! :D Skulle du ledsna på designen är det bara att byta bakgrund så känns det ju nytt igen. :)



Jag älskar gröna vindruvor, röda har jag lite svårare för men dom går ner dom med ;D Som du säger är det inte särskilt mycket i en sån låda men känslan av att vara nyttig nog att köpa frukt istället för godis/snacks gör att det känns rätt värt ändå ;D



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)