Tillbaka till startsidan?

Shoppingrunda med flickorna..


Idag har jag varit på en liten shopping runda med Emmie och Anneli. Var egentligen inte tänkt att jag skulle köpa något, men nog fan fick jag med mig en hel del saker hem.


Detta införskaffades, från dessa affärer och till detta pris..

Kicks - Två parfymer, en till mig och en till Nils. Kostade 299:- styck. En Smoked Eye-palett för 179:- och fick då en liten ögonskugga med på köpet.
HM - En urgullig och mysig tröja i ljusrosa med knappar i armarna, 99:-. Köpte även ett par tights där för 129:-, ett par bruna men dem är inte med på bilden.
Cubus - Två tjocktröjor till Nils, men bara en är med på bild. För den gråa jag köpte drog han på sig på en gång. Båda var på rea och kostade 79:- respektive 199:-.
Gina - Två linnen, 99:- styck.
Lindex - Gick även in på Lindex och köpte mig tre par trosor. Även dessa är inte med på bilden, missade att lägga in dem. De var 3 till priset av 2 så jag gav 129:- för tre par.

En helt klockren shoppingrunda. Det var riktigt trevligt. Fick med mig ett garnnystan hem också, så nu ska jag sticka Emmies mössa. Hon hittade ett ganska fräsigt garn. Har lite mössor att visa er, har gjort några stycken nu. Fast de får vänta tills jag är klar med Emmies, då kan jag ta kort på alla och visa i samma inlägg..


Tant Kim | Design och Layout

Hehe, ja så kan det vara ibland. :P Jag har dock inte orken att fixa i bloggen just nu, min design får duga. ;)



Precis, man ska ta saker i sin egen takt. :) Bra sagt!



Ja, man ska göra som du säger. Det som känns bäst. För mig känns det inte bra med lån då jag hade skulder på 33.000kr som någon annan gett mig. Därför är jag extra försiktig med att bli skuldsatt, har precis tagit mig ur det så. :P hehe.. Ja jag har tjänat mer denna månad på bloggdesign än vad jag skulle fått i bidrag så det är lugnt. :)



Kram!

| http://tantkim.blogg.se/
Tant Kim | Design och Layout

Tack så mycket tjejen. Nej jag gillar min design precis som den är, dock skulle jag vilja ändra på flikarna över menyn lite men det kan jag göra när jag har orken. :P



Nej precis. :) Man är sig själv och har sin egen takt och vilja. :)



Japp, det är elakt av denne som gjorde detta emot mig och jag vet också vem det är, saken är att det är svårt att hata denne person. :|



Hur mår du idag då? Bättre? Ska du göra till helgen?

Kram!

| http://tantkim.blogg.se/
Isabell

Åh, jag vet inte hur många trosor jag köpt på Lindex, riktigt bra priser! Vita och svarta basunderkläder bara, jättesköna och till ett bra pris - what's not to like? ;D



Svar: Jamen precis, smart tjej! :D



Aha, det måste verkligen kännas att du gör en insats! :) Själv har jag nog inte psyket för ett sådant arbete tyvärr, annars låter det riktigt bra :)



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Gillade verkligen den högra tröjan, hur snygg som helst!!



Hoppas du får en fin lördag Jennie! <3

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)