Tillbaka till startsidan?

Snabb summering av det gångna året..


Jag tänkte ge er en snabb bild summering av det året som har varit. Finns många roliga och underbara stunder från 2010, men det finns även mycket som man helst vill glömma. Livet har varit lite grann av en dokusåpa till och från, en dramaserie. Intriger på intriger, men förhoppningsvis slipper vi det detta år. Jag hoppas att 2011 blir en kanon år.

En hel del bilder togs under detta år, och dessa är bara några av dem. Det har skett mycket förändringar i vårat liv under 2010, och några fler lär det bli.

I överlag är jag väldigt nöjd med 2010, eftersom att jag och Anneli började umgås igen, Emmelie och jag pratade lite mer än vanligt och sågs en hel del. Fick tillbaka kontakten med Lidas och vi är bättre vänner nu än någonsin tidigare. Jag träffade min lillebror ganska många gånger och jag fick även träffa både min lillsyster Jessica och min pappa.

Nu hoppas jag på ett underbart 2011, och med Anneli, Mika, Emmelie, Lidas och mitt underbara Hjärta vid min sida kan jag väl inte få annat än ett underbart 2011?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)