Tillbaka till startsidan?

Stuck like glue..


Nu har jag shoppat ännu mer, fast denna gång är det nätshopping.

Har klickat hem en extern hårddisk på 500GB till min dator. Så jag har någonstans att lagra alla mina saker. Allt jag håller på med i Photoshop och alla bilder. Slippa spara massa saker på datorn, det är onödigt. Känns mycket bättre att få en disk att spara allt på, känns i alla fall säkrare. Nog för att jag vet att min dator är stabil, i alla fall för stunden. Men vad som helst kan hända. Visst disken kan kapsejsa också, men så är det med allt.

Jag ska visa er en bild på den när jag har fått hem den. Det är en likadan som Nils har, fast han har en på 160GB. Min är lite större, hihi.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)