Tillbaka till startsidan?

Time to take my book and go to bed..


Nu ska jag lägga mig och läsa lite mer ur min Twilight bok. Läste över 100 sidor sist jag läste, så snart har jag tagit mig igenom den och kan börja läsa tredje boken. Vill komma ikapp så jag kan få läsa fjärde boken och se vad som händer. Böckerna är så mycket bättre än filmerna, och jag vill inte att den fjärde filmen (som kommer att vara i två delar) förstör den fjärde boken. Det ska i såna fall vara tvärtom. Att boken förstör filmen, genom att boken lär vara bättre. Jag stör mig hellre på filmen, att den är fel. Än som det är nu, då jag stör mig på att böckerna är fel (fast det inte är så), eftersom att jag såg filmerna före.

De tar alltid bort en massa saker och gör om en massa saker i filmer som baseras på böcker. Riktigt dåligt.

Näe, nu ska jag lägga mig och läsa. Sova och hoppas på att vakna upp till en morgon och känna mig relativt frisk. Febern är tillbaka idag, men vad kan jag göra? Ska väl vara glad att jag fick vara fri febern i alla fall en dag.

God natt och sov gott.. Vi hörs i morgon allihop!


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! skriver:

20 januari, 2011 kl 12:57



Vinnaren av veckans blogg är nu presenterad! Kika in och se om du vann. ;) Annars kommer en ny chans på måndag och jag hoppas du är med igen!



http://adaras.se/2011/january/vinnaren-av-veckans-intervju-1.html#comment



PUSS

| http://adaras.se
Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/torsdag-dagens-blogg-2.html#comment

| http://vadfanskajagheta.se
Tant Kim | Design och Layout

Tack så mycket. :) Det har gått sakta men säkert neråt. :) Ett mer bestående resultat när det går långsamt. :) Runt 70kg är en bra gissning. :) Kan säga att jag väger 87kg på den bilden till vänster i alla fall. :) Och jag är 160 cm lång.



Ja det känns toppen att må bättre. Hoppas verkligen du mår bättre snart också. Lider lite med dig. För under tiden vi pratat här så har du för det mesta varit sjuk. :| Så håller en tumme för att du ska bli frisk snart igen.



Hehe, nej ett geni känner jag mig inte som i alla fall. ;) Men någorlunda smart i vissa ämnen. IT exempelvis är jag lite av en naturbegåvning skulle jag påstå i sådana fall.



Jag menade slutbetyg som i studenten. :) Vi plockade ihop vilka kurser som skulle vara på det och så. :) Man kan säga att jag blir klar med gymnasiestudierna i maj. :) Och tar då "studenten" jag läser på komvux så det är inget riktigt gymnasium men lika viktigt för mig ändå. :)



Kram o krya på dig.

| http://tantkim.blogg.se/
Anonym

Åh, du har gjort en ny ruta med "regler" för kommentarer, hoppas den hjälper :)



Svar: Nej, en domän är verkligen inte dyrt. Var skaffade du din och hur mycket kostade det? :)



Väldigt segt svar på din kommentar, försöker bli bättre på att svara men det är mycket som händer för tillfället :p



Kram!

|
Nicole

Tack så mkt :) Din var också fin.

| http://xoxonicole.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)