Tillbaka till startsidan?

Underbara lördag...


Igår var en väldigt bra dag. Umgicks med Anneli och Mika, i stortsett hela dagen. Vart en promenad med Anneli, Cissi, Nils, Java och Meja. Gick efter Fårörundan på isen, och det var hur fint och härligt som helst. Fast det ändå var ca -10. Vi var ute i ungefär 1,5 timmar. Efter det bestämde vi att vi skulle äta middag tillsammans eftersom att vi ändå skulle allihop iväg och se på bio på kvällen.

Vi dukade i ordning och fixade tacos till middag. Var gott och riktigt trevligt. Sen drog vi iväg på bio och då hakade även Lidas på, såg Narnia - Prins Caspian och skeppet gryningen. Den var jätte bra. Helt klart den bästa Narnia jag sett. Den rekomenderar jag verkligen. Jag hade inte sett tvåan innan vi for och såg denna, och jag hängde ändå med hur bra som helst. Så de finns inga tvång på att man måste ha sett de andra för att hänga med. Men när vi väl hade sett tvåan (vilket vi gjorde under kvällen/natten) så fanns de några aha-moment för då fattade man vissa saker som de dillade om i trean. Men den var grymt bra i alla fall, dock hade man kunnat skippa 3D:n eftersom att det fanns inga speciella effekter i den.

Efter filmen blev de så klart film igen hos Anneli och Mika, som jag nämde. Sen satt vi och surrade och bara mådde gott. Hade det riktigt trevligt. Satt med Anneli i köket och drack en kopp te, åt en fralla och snackade en massa strunt. Jag var på djävulskt humör, så vi sa en hel del "elaka" saker, men dock var det enbart sanningen. Står för vart enda ord jag sagt.

Slutade i alla fall med att vi var hemma någon gång vid 2.30 på natten, så jag spenderade över 12 timmar med Anneli, min sötnöt! Det gillades massor.


Tant Kim | Design och Layout

Ja det är enkelt att se saker då. ;)



Du, det där var ju inte så supersmart.. Du får kurera dig innan så det inte slår hårt till om de kommer. :O



Då är vi två som håller tummarna hårt för att jag ska gå den. xD haha!



Ja jag har inte sett något speciellt på den sidan om det ska vara någon speciell kurs man ska ha läst så förhoppningsvis räcker det jag har till att komma in. :)



Ja hoppas du har huvudet till det, själv har jag ingen räkneskalle. ;)



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)