Tillbaka till startsidan?

Web-cam bilder..


Har man lite och göra så leker man lite grann med webbisen. Tog lite nya bilder. Kunde ha använt kameran, men jag orkade inte gå och hämta den. Min webbis tar ganska bra bilder, även fast dem vart ganska mörka.



Tant Kim | Design och Layout

Det är bra, bara se till att vila och bli av med skiten. ;)



Hehe ja det är nog rätt, längtar till ett socialt liv. :P Jag vill läsa Interaktionsdesign på Nackademin i stockholm. Men det är enbart en 10% chans att jag kommer in, så jag får verkligen jobba hårt för det. Det är bra att vara förberedd som du säger, att slipa på betygen är aldrig fel heller. Matte B också? WOW! jag klarade precis av matte A i sommras och vill inte läsa mer matematik. xD haha hoppas jag slipper det. Men bra att du gör det, alla kan ju inte vara lika korkade som jag ;P



Haha, det är samma för mig med champange, kan inte dricka det, men ändå så fylldes mitt glas på hela tiden. Kämpade och kämpade men den sista påfyllningen slängde jag iväg när hon som hällde upp inte såg. xD haha.. urk och fy. xD



Ja men precis. Man ska inte böja sin egen vilja för andra. Det är ett motto som är bra att gå efter ibland. :P



Nej nu är det middagsdags här, ha det gött och om du är sjuk, krya på dig.



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)