Tillbaka till startsidan?

Ursäkta min seghet..


Var länge sen jag uppdaterade här, tyvärr så är det mycket i juli månad så det blir helvets svårt att finna blogg tid. Men jag ska göra mitt bästa.

Jag kan ju uppdatera er om allt det senaste. Vinnaren i tävlingen är dragen, ska bara presentera vinnaren på bloggen men det får bli vid ett senare tillfälle. Det kommer att komma upp en tävling i samarbete med Saviderma i veckan, så ni kan ju hålla utkik efter den.

Jag har en recension som kommer att komma upp i veckan också. Eller egentligen är det två recensioner. Men jag lägger upp en till att börja med. Det gäller en produkt som jag har testat i samarbete med Vuxenshoppen. Och nej, det är inga leksaker. Tror inte att jag skulle vara så bekväm med att recensera leksaker på min blogg. Det är lite för privat tycker jag. Eller vad tror ni? :P


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)