Tillbaka till startsidan?

Latte Macchiato är rena himmelriket..




Sitter här med dagens första Latte Macchiato. Sååå gott. Man skulle kunna dricka hur många som helst, men tyvärr så måste jag tänka på både min mage och min sömn. Dricker jag hur mycket som helst så kan jag inte sova på nätterna.

Var det verkligen ingen som var intresserad av att komma och smaka lite kaffe från denna maskin? Vi har choklad och te för inte er som dricker kaffe också. Kom nu förbi och få er varsin kopp..


Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Gud vad gott det där såg ut! :O

| http://adaras.se
Anki

den e riktigt gooood.. måste inhandla mera ja...dock hjälper inte kofein på mig så ja kan dricka mkt om det är det, men har oxå en mage som spökar så ja får unvika så mkt ja kan...

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)