Tillbaka till startsidan?

Recension av Flat Screen Cleaner..


För cirka en vecka sen fick jag hem Flat Screen Cleaner från Mytrendyphone.se. Denna produkt är ett mobiltillbehör, datortillbehör och tv-tillbehör, som jag nu har provat och ska recensera.



Såhär beskrivs produkten: Antistatisk skärmrengöring med gel-konsistens, rinner inte nerför skärmen. Kan användas på alla skärmar och glas ytor som bärbara datorer, datorskärmar, notebooks, kopiatorer, skaner, TV-apparater, etc., även för TFT/LCD skärmar. Avlägsnar damm, smuts, fettfläckar, etc.

Användning: Skaka sprayflaskan väl, spraya 1-2 gånger på ytan du vill rengöra (ytan bör vara kall) och torka av med microfiberduken som medföljer. Se till att ytan blir ren och torr.

Effekt: Riktigt effektiv rengöringsgel. Avlägsnar smuts, fingeravtryck, fettfläckar, damm och dylikt i ett nafs.

Sammanfattning: Vad ska jag säga om denna produkt? Helt klart den bästa rengöringen jag har haft och göra med till datorskärmar, tv-apparater och mobiltelefoner. Den är nästan ett måste, den lämnar inga ränder efter sig, som många andra medel gör. Ytan du rengör blir blank och fin, och det går på några sekunder. Det har aldrig varit lättare och roligare att rengöra en tv-skräm, dator-skärm eller skrämen på mobilen som det är nu med Flat Screen Cleaner. Jag kommer absolut att fortsätta med detta rengöringsmedlet, när sprayflaskan är slut köper jag mig en ny. Det är riktigt smidigt att man bara behöver torka av skärmen med microfiberduken så försvinner allt, medan man med andra medel och trasor nästan måste gnugga sig less.

Slutbetyg: ♥♥♥♥♥ / 5

Ps. Mitt tips till er är att gå in på mytrendyphone.se och köpa er varsin Flat Screen Cleaner. Ni kommer inte att ångra er, jag lovar.


Tant Kim | Design & Layout

Tack så mycket raring. Dock blir det nog bara den träningen denna vecka. :P Hehe! Så ont i mina muskler så det inte är sant. :P



Ajdå? Hoppas att dagen/helgen blir bättre än den mulna dagen? :O Inte roligt med dåliga mulna dagar. Hoppas solen skiner på dig snart. :)



Kramar

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)