Tillbaka till startsidan?

Shopping är terapi för själen..


Jag har ju inte visat er det jag inhadlade förra veckan. Så jag tänkte visa er det nu.

Jag och Nils tog en liten runda på stan medan vi väntade på Mika (han var på lunch), det vart bara en kortis men hann ändå få med mig lite grejer hem.



Jag köpte ett tangentbord och en mus till min stationära dator (som vi håller på att bygga). Vi köpte även en skärm till den, man kan ju inte smurfa på datorn utan skärm. Dessa två är från elgiganten.

Sen på H&M hittade jag Bodysplash, som deodorant/bodyspray. Den luktar gudomligt. Sen köpte jag även en shower gel, testade denna gång Peach Blossom. Den luktar ganska gott, men den jag hade tidigare luktar godare.

Sen var vi även en kortis på kicks. Där köpte jag nagellacksborttagningsmedel och Nail Artist - Paint & Stencil kit. Det är tre lack med tunnare pensel så man kan skapa ränder och andra fräsiga saker.

Det var de grejerna som inhandlades. En liten mini shopping, fast vissa saker var ju lite dyrare än andra så.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)