Tillbaka till startsidan?

Två paket med posten skapar glädje..


Idag fick jag två paket med posten och nu hade jag tänkt visa er vad som skickades till mig.



Jag var med och tävlade på Emmas blogg för ett tag sen, och blev en av de lyckliga vinnarna av ett Miracle Nature set från Mádara cosmetics. Lådan med grejerna kom idag och innehöll Deep moisture handkräm, Regenerating lip balm och Deep replenishing cream.

Ska bli väldigt intressant att prova eftersom att dessa produkter luktar riktigt gott. Jag tycker att de luktar lite som marsipan, om det nu är tänkt att den ska lukta som marsipan vet jag inte. Men jag uppfattadet det så. Kanske kommer en recension på dessa produkter när jag har provat dem.



Jag fick även ett paket från Tampons for free. Det innehöll, precis som det låter, gratis tamponger. Denna gång samarbetar Tampons for free med Sana så förpackningen är lite halvsöt. Det är en "Akta musen-kampanj". Jag fick även med ett prov på Intimtvätt från Sana. Om den intimtvätten är bra så kommer jag helt klart att fortsätta med den.

Riktigt kul med paket. Bör komma lite mer paket i veckan, eller så nästa vecka. Jag har dock för mig att det ska vara denna vecka. Men det återstår att se.


Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

jag har också fått hem mina gratis tamponger! :D Så himla bra ju! ^^

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)