Tillbaka till startsidan?

Vädret och humöret är på top..


Vilken fin dag vi har haft idag. Helt sjukt. Det har varit riktigt soligt och fint samt att det har blåst varma vindar. Nästan för varma för min smak, men det har varit helt okej. Har njutit utomhus i omgångar idag och sitter för närvarnade på balkongen med "lappisen" i knät. Musiken dunkar på och jag njuter utomhus.

Idag har det varit utbildning på jobbet,
samma information som jag har fått tidigare. Men ändå riktigt bra att det har valt att ge oss utbildningsdagar. Samt att jag är ganska stolt över att jag kommer att få inlogg och sånt till datorer samt VAS, så jag kan göra anteckningar själv om det händer nått istället för att ge den uppgiften till andra. Jag räknas som en kontinuerlig vikarie, jag kommer att stanna där medan de flesta andra bara är över sommaren och inge mer. Känns ganska fint. Mer jobb till mig! :D Haha!

På tal om jobb till mig.. Chefen kom idag och erbjöd mig 3 nattpass och självklart tackade jag och tog emot. Natt jobb är riktigt härligt. Sen berättade Lisa för mig, förra veckan då vi jobbade tillsammans, att jag får räkna ett nattpass som 2 LAS-dagar eftersom att jag är utbildad undersköterska. Ännu bättre. Samt att jag får timmar, och timmarna behöver jag. I maj fick jag ihop strax under 100 timmar, och nu efter dessa nattpass så har jag fått ihop 60 timmar i juni. Inte helt fel, och mer lär det bli innan jag kliver på mitt sommar schema om 20 dagar. Ser framemot att gå efter schema, då vet man exakt hur man jobbar.

Nej, gud vad mycket prat om jobb det blev i detta inlägg. Skit samma, nu vet ni i alla fall hur det ser ut. Jag är nöjd och glad och trivs som fisken i vattnet. Kunde inte ha hittat en bättre plats att jobba på.

Nu ska jag fortsätta njuta av värmen och smurfa in på någon klädsida för att se om jag kan hitta mig nå fint. Hoppas ni njuter och mår i värmen som jag, och att ni får en bra kväll! :D

Glöm inte solskyddet om ni ger er ut i solen, det vet jag att jag inte ska glömma i alla fall. Så känslig som jag är!



Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Måste seriöst köpa solskydd!!



Sjukt snygg ny design förresten!! :O Me like! <3

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

sv: haha nej jag tror faktiskt att jag förstod det där med barnvakt!! :P Men det lät kul i vilket fall!

Mm.. håller med dig om att blogg.se är segt.. och det lär väl bli ännu mer segt i sommar när ännu fler har tid att blogga mycket!

Puss på dig fining! :) <3

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)