Tillbaka till startsidan?

Vinnaren av en massageolja dragen!


Tävlingen i samarbete med Vuxenshoppen.se avslutades i söndags och nu har jag dragit en vinnare. Jag vill säga tusen tack till Vuxenshoppen som ville ha ett samarbete med mig, och tack till alla er som var med och tävlade.

Jag drog en vinnare på samma sätt som jag brukar. Satte alla lappar i en skål och drog en vinnare. Eftersom att jag är ensam så har jag inte kunnat filma när jag drog vinnaren, samt att jag har slut ström i kameran så jag har inte kunnat fota vinnarlotten heller, men jag visar via en egengjord mouseover bild vem som vann.



Ett stort grattis till dig! Jag har kontaktat dig så att du får din vinst.


Förhoppningsvis kommer det att komma någon fler tävling inom kort. Ni får hålla utkik.


Tant Kim | Design & Layout

Härligt Jennie. :D Känns bra för mig att du mår bra också. :D Smittande när folk mår bra. :D



Ja precis, nu kommer det vara sol hela veckan sägs det. :)



Kramar från söder ;P

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)