Tillbaka till startsidan?

Arbete för hela slanten :)


Idag kommer jag inte att uppdatera så mycket, tyvärr. Fick sova någon timme under förmiddagen och nu sitter jag och väntar. Blev utringd på jobb för ca 20 min sen. Så jag ska iväg och jobba en C1:a. Ska bli trevligt.

Hörs senare mina läsare, ha tålamod med att jag är seg på uppdateringarna.


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hoppas det gick bra på jobbet snygging! :)



sv: haha ja men eller hur! Nu är de flesta möblerna på plast men det ser ändå rörigt ut för att vi inte har hunnit städa. xD



Håller med dig om att vänner är viktigt när man går en utbildning. :) Det gör mycket om man har bra kurskamrater och sammanhållning. ;)



Åh, typiskt! Jag använder inte msn. :( Men om du vill får du supergärna maila mig ([email protected])

Jag skulle jättegärna höra lite råd från dig om bakgrund, tips m.m.

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: ja jag förstår att du blev besviken! :(

Nu vet jag inte allt som hände, men jag förstår inte heller hur vissa människor kan såra andra så.. speciellt när det är vänner!



| http://adaras.se
Moster

Heeij.. så roligt att du fått sova lite, å att du fått gå ut lite xtra nu... hoppas de rullar på lite inför sommarn åså.

När har du gått klart skolan då? Är den lång den kursen, eller?

Duu.. varför visas aldrig kommentarerna man skickar hos dej, är de för att du måste godkänna dom, eller visar du inte alla? kraaam moster. Ha de gött å hoppas du får sova mer.

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)