Tillbaka till startsidan?

Dagens Jennie ^^




De finns alltid två sidor av ett papper, två sidor av en berättelse. Det man får höra är inte alltid sant, är du säker på att du vet sanningen?


Isabell

Svar: Ja verkligen, jag hade ingen större lust att lägga ut mer pengar på en ny mobil! :p



Haha jag är väldigt lättskrämd, jag låter bli skräckisarna tills jag "mognat" lite (jag är en sån som har svårt att släppa filmer när jag sett dem, analyserar i flera dagar efteråt och lever som i en bubbla :p).



Åh, vad trevligt, den vill jag se! :D Jag ska till stan imorgon, hoppas på att få hem en väska då :)



Det låter ju jättebra, grattis kanske man kan säga? ;D Älskar känslan av att veta att man haft en riktigt effektiv dag, och det börjar alltid med att komma upp i god tid. :) Hoppas det håller i sig!

Kram!

Anonym

- du har helt rätt!

| http://dajeroma.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)