Tillbaka till startsidan?

De där med väskor är bra grejer...




Här är väskan som jag inhandlade igår från Cubus. Den var på rea, betalade endast 79:- för den. Riktigt fin, av bra kvalitet och väldigt rymlig. Får plats med alla mina skolgrejer samt datorn i den utan problem. Går enkelt att stänga och har fack för mobilen, pennor, zippfack för andra saker osv.

Jag gillar den grymt massor! Riktigt behändig..


Anna

Hahaha... du behöver ju då inte godkänna första kommentaren! Vet inte vad som hände, men helt plötsligt var det gjort!



Det var ju nu så att jag ville ju bara säga att det var en mycket snygg väska!:-D



Kram!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Men shiiit vad snygg! Och bara 79:-? <3



sv: ja du får gärna maila mig om du hittar nåt mer! :D



Okej, hoppas det inte var något allvarligt som hände på jobbet..

PUSS

| http://adaras.se
Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

Fel utav mig, det var jag som glömde bort att skriva att man var tvungen att länka till tävlingen för att vara med och tävla om laptopfodralet. Du får själv välja om jag ska ta bort din kommentar eller om du skriver en rad i tävlingen i din blogg.



Förlåt mig för krånglet! Kram

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)