Tillbaka till startsidan?

Done, done and done.. at the moment ;)




Då har man varit till frissan idag. Ska tillbaka imorgon igen för vi fick inte till samma färg i botten som på längderna. Färgen på längderna är en den färgen jag vill ha på mitt hår, lite askliknande. Grymt bra blev det. Vi kapade det ännu mer i nacken, behöll mer på längderna fram och klippte en liten snelugg. Vart riktigt nöjd med klippningen, som vanligt, och färgen i längderna. Kommer att bli jätte bra då jag har fått samma färg i botten. Sen är de bara underhålla det med färning av utväxt och klippning :)

Har hittat färgen och frisyren jag vill ha, i alla fall för stunden. Grymt bra blev det och är sjukt nöjd! Kan inte få till det så bra på bild dock, bilderna ovanför är det bästa jag kan göra för närvarande. Det ser bättre ut i verkligheten.

Vad tycker ni? Visst passar jag bättre i kallare blondfärg än varm, gulaktig färg? Det tycker jag i alla fall :)


Emz

Det är ju nästan så man inte känner igen dig! Men det ser grymt bra ut, fin färg och frisyr ;)



Kram!

| http://emmelisa.blogg.se/
Caroline

Suuuperfint! :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)