Tillbaka till startsidan?

Don't even bother..


Jag är så irriterad, förbannad och frustrerad. Hur kan man göra såhär mot andra människor? Jag blir så tokig för man gör bara inte såhär, oavsett. Sen dessa jävlar som ser vad som hänt men inte gör något, de bara ignorerar. Ser skiten, vänder på klacken och går. Bryr sig inte ens om att tala om för en vad som har hänt. Vart sitter felet hos dem? Finns det ingen idag som bryr sig om sina medmänniskor?

Min magkänsla sa att det nya skulle innebära en massa skit, och vet ni vad? Min magkänsla hade helvetes rätt..


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vänta, sa jag att jag älskar din bakgrund igen? :O Du hittar verkligen bakgrunder som passar din blogg!!



sv: hihi vad kul att du tyckte att jag passade i blåa linser! Det var kul att ha dem på! :D Nu kan man ju variera sig lite, haha.

| http://adaras.se
Linnea

Hejsvejs! Har du tid att göra en ny design till mig ;)? Jag betalar dig naturligtvis!



Trevlig helg!/ Linnea.

| http://nennan.blogg.se/
Emma K

Man ska alltid lita på magkänslan. Enda man har kvar från sina barn år då man kunde läsa av människor på en sekund. Medans nu ignorerar vi det för vi vill inte dömma..

Caroline

Vad är det som har hänt? :(

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: Dust it borde jag också köpa! :D Är det så bra som alla säger? :)



Okej vad synd, skjortan var riktigt snygg! :) Ska nog ta och köpa mig en snygga skjorta senare. Ska ju in till stan imorgon. ;) Ska passa på att gå på Cubus också om vi hinner. : D

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: Nej Simon gör lite för mycket ibland, haha. Vad snällt att din kille också gör sånt! :)



Håller med om att toaletten inte är det bästa stället att sminka sig på. För mig skulle det aldrig fungera eftersom det är fyra som delar på en toa. :P Det är typ alltid nån där!



Vad kul att du också gillar H&M! :D De har grymt mycket fint nu! :D

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: oj känns verkligen som att jag spammar dig nu! Men jag försöker svara på alla kommentarer! :P



Eilas har jättebra produkter, jag är supernöjd med det jag testade. Speciellt Tea Tree Rengöringen. Den blev en solklar favorit! :)

| http://adaras.se
Isabell

Usch, vad är det som hänt? :(



Svar: Okej, då förstår jag. :)



Samtidigt kanske dessa dumma kommentarer visar på att du har många fler som avundas dig? Du vågar stå för dig själv, du skriver ärligt och direkt - det är nog många som skulle avundas det istället för att unna dig det. Du får försöka vända på det, tänka att du är så bra att folk har ett behov av att försöka trycka ner dig (fast det är ju inte lätt).



Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)