Tillbaka till startsidan?

.......................


Less! Riktigt jävla less.. Att jag aldrig får ha mina dygn normala, att jag aldrig får sova som jag ska och att allt med sömn är en plåga och alltid skiter sig. Fyfan! Jag pallar inte sånhär skit!


Helén

Heeij.. men, får du inte sova i natt heller.. så tråkigt..att det aldrig vänder.



Jaa, gillar man mer bryggkaffe så är de ju bra..trist me perken bara.. så ska den ju inte bli av att varit instängd i ett skåp bara.. de hade ju min me varit i nåt år, men sen pajjade istället bottenplattan, så den fick åka på Brevika..=)

För plattan kostade lika mycket som en helt ny perk...så de fick bli en sån fast bara för 6 koppar.. helt kanon.



Hur går det me skolan åså då? Du e duktig som pluggar på...Ha de så bra.. hoppas du får sova snart, så du orkar me skoljobben.. kram moster H mfl.

Tant Kim | Design och Layout

Tack så mycket, är riktigt stolt. :D JA ge oss värme. :)



ja, det måste jag ta och göra. snoret sitter fortfarande i men förhoppningsvis försvinner det snart. :)



Ja jag verkar ha fått in en beställning nu. :D Lite udda design de önskar men det är alltid kul med nya utmaningar. :D Åhh jasså? Jo jag brukar också göra gratis till mina nära och kära. :) Men härligt att hon vill betala, alltid kul när ens vänner stöttar en i det man gör. :)



Åh plusgrader, me want it. :P hehe, tror det varit plus här också i några dagar men mer plus kan det alltid bli tycker jag. :P



Förstår vad du menar med sömnen i inlägget, har också haft svårt att sova. Men jag tror jag vet varför jag har det därimot.. Hoppas du får sova gott i en hel natt snart.



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Emma K

hoppas ditt dygn blir normalt snart så du får sova gott

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)