Tillbaka till startsidan?

Fixas och trixas överallt..


Nu är det gjort lite ändringar i designen. Som vanligt vart jag snabbt less det gamla och sen hade jag lite och göra nu i natt då jag ändå inte kan sova :/ Lite sent att ta en tablett nu också..

Jag har i alla fall bytt bakgrund, ändrat header, lagt till en dropdown, ändrat profilbild, fixat kommentars rutorna lite grann, lagt till en egen font som rubrik, ändrat färger och lagt ihop menyn och content. Lite små fix sådär. Vart ganska nöjd.

Vad tycker ni? Vart de bra?..


Isabell

Blev jättefint tycker jag! :D



Svar: Låter som en bra idé, då kommer det verkligen kännas att det är vår när du sedan använder dem första gången också :D



Nä sömn påverkar ju så mycket, det är lätt att man underskattar en god natts sömn och gör annat istället :p



Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)