Tillbaka till startsidan?

Give me spring or summer.. right now!




Jag och Anneli såg vårt första tecken på vår igår, så underbart! En liten nyckelpiga satt på insidan av deras inglasning på balkongen. Det var cirka +10 och vi såg denna söta lilla sak. Tänk att något så litet kan göra en så glad.

Vill verkligen ha vår nu, helst av allt vill jag ha sommar. Men våren funkar så bra den med, man blir så glad och sprallig när vårkänslorna kickar in, man blir så mycket mer piggare eftersom att ljuset förändras. Man mår helt enkelt bättre, i alla fall jag. Vår och sommar är de årstider jag mår som bäst, för det är då jag sover som bäst, äter som bäst och lever som bäst.

Gud vad jag längtar!


Emz

Vilket härligt vårtecken som dessutom är gulligt :) ..Ja, tänka sig att det börjar gå mot varmare tider..Härligt e de!



Vad gör du ihelgen då?



Kram!

| http://emmelisa.blogg.se/
Alexandra

så fin bild :D

Emma K

Härligt att våren börjar närma sig! <3

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)