Tillbaka till startsidan?

Hårprodukter kan man inte få för mycket av!


Nu har jag klickat hem lite produkter till håret :) Billigt och bra, riktigt bra sida. När produkterna har kommit så ska jag visa er vad det är för något. Ska även testa produkterna och skriva lite recensioner om vad jag anser om produkterna. Jag hoppas de håller måttet och att jag faktiskt kan tipsa er om något.


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Ska bli spännande att se vad du klickat hem! :P



sv: hihi jag vet inte varför det blir svårare med mig för design. Kanske för att jag är så kräsen när det gäller min egen? Däremot har jag lättare att göra andras, men då säger ju de hur de vill ha det exakt i många fall. :)



P.S Du blev verkligen supersnygg i håret!! <3

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: hihi ja visst har jag ordning i garderoben! :D Fast nu är det inte alls lika fint vill jag lova... men ska tvätta imorgon så då ska kläder läggas in. ;)



Sminkbänken var awesome! :D Rätt så billig på ikea också. :)



OJ!? 199:- för skorna? Det är ju galet billigt!

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)