Tillbaka till startsidan?

I can see more than you think..




Blir snart sägen, har en fullspäckad dag framför mig imorgon och jag måste upp kl 6 för att ta emot Tindra. ^^

Var på salongen idag och fixade botten, men det vart inte som det var tänkt i alla fall. Är fortfarande inte tillräkligt kall i botten, utan måste göra om allt ytterligare en gång. Fast eftersom att håret har blonderats nu tre gånger på 2 dagar så ska det få vila i två veckor. Har fått en ny tid som jag ska in och få allt fixat, förhoppningsvis funkar det då. Mitt hår är lite bångstyrigt. Först var det topparna som inte ville bli tillräckligt kalla, och när vi fått till dem så är det botten som tjorvar. Men vad sak man göra ;P

Jag följer modet i alla fall. Det är på modet att vara kall i topparna, asklik och sen vara röd/orange i botten.. Tur att jag inte är orange, jag är lite guldig :P Men så vill jag i vilket fall som helst inte ha de. Jag vill ha hela håret i samma färg :)

Aja, nog pratat om detta.. Känns bra i alla fall, jag och min kusin (min frisör) är då på samma plan i alla fall och tänker likadant när det kommer till fixet av mitt hår :)


Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3

Isabell

"Kall"? :p Jag har aldrig färgat mitt hår, bara blekt slingor en gång i mellanstadiet (vilket jag inte gör om haha ;D), så jag är inte så bra på färgsnack ;)



Svar: Usch, folk kan vara så elaka! Jag tycker så här - har man något bra ska man säga det, har man något mindre bra att säga så håller man käft - så gör i alla fall jag. Jag vet att Elin Kero skrev ett inlägg om nåt liknande för nåt år sedan, att det spelar ingen roll om man får hundra snälla kommentarer om nånting för den där enda, elaka kommentaren gör lika förbannat ont ändå.

Folk verkar vara ute efter att såra folk nuförtiden, speciellt med alla dessa bloggar överallt. Själv skulle jag aldrig skriva något sådant för jag vet att jag själv skulle ta väldigt illa upp.

Jag tycker du är väldigt fin i din nya frisyr i alla fall, punkt! :)



Tack! :D Jag trivs också väldigt bra i den så ett tag till får den hänga kvar ;)

Nu klippte jag min lugg igen igår och jag tycker den blev så tunn! Vet inte om det är för att jag börjat med no poo och håret då blivit mindre frissigt eller vad det är, men det kan jag leva med. För övrigt måste jag verkligen lära mig att blunda när jag klipper luggen, jag får alltid en massa minihårstrån i ögonen som kliar ;D



Absolut, tänk om alla blivande hundägare var lika kloka som du - då skulle man slippa hundar som ägarna inte klarar av osv. Nu blir det väldigt mycket bloggreferenser här, men Tsukii har ju en jättefin vit hund som hon verkar ha bra hand om - hon hade sett någon annan kvinna med en hund av samma ras och de kunde inte alls kontrollera den för att det är en väldigt aktiv ras.

Hundar ska ju tas hand om med "stadig hand", annars blir dom förjävliga att ha att göra med. :p



Kram!

Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/torsdag-dagens-blogg-2.html#comment

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Du har så himla fina ögon! :)



sv: ja men det är kul med lite designändringar ibland. Jag är fortfarande inte nöjd med min bakgrund, haha.

Men bakgrunden du har nu är superfin!



Hihi låter jättebra om du kan vara hundvakt eller liknande. :D Hade jag haft tid hade jag också velat vara det. För vi är inte heller redo för att skaffa hund än. Skulle vara bättre att bo i ett hus också tror jag. Så att hunden kan springa ute på gården ibland. Att bo högst upp i en liten lägenhet känns inte så bra om man skulle ha hund!"



Aaaw jag uppskattar verkligen dina tips! Jag har försökt tipsa om lite mer produkter - det är alltid kul tycker jag! :D



Ooh det här blev en lång kommentar. Hoppas du orkar läsa! :P

Kram

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: hihi ja visst var skinnjackan snygg! :D

Hoppas du får en skön fredagskväll gumman! :)

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)