Tillbaka till startsidan?

Im beautiful in my own way..




Jealousy is such an evil thing, and that's what you full of. Nobody wins when your full of envy.
Ibland önskar jag att jag kunde få dig att förstå vilken jävla jobbig människa du är, men det är lönlöst.


Emma K

Enormt fina bilder!

Emma K

SV: tackar! Ja tror man kommer få käka piller ett par år framöver. Vet dock inte om dem funkar. Dom antidepressiva verkar funka lite men tror nästan jag kommer få höja dosen..

Tant Kim | Design och Layout

Tack så mycket hjärtat. :)



Ajdå, det låter inte bra. Du håller inte på att bli sjuk igen? :O

Tack igen, jag känner mig motiverad men denna vecka vet jag inte om det blir någon träning, vill få en massa studier ur vägen så nästan all min fokus ligger på dem.



Helvete, nu glömde jag bort dem igen. :| Dumma mig. :(



Nej, fy och ve för att promenera själv, speciellt om man inte har en aning om vart man ska. En annan sak om man ska någon stans och promenera dit men inte enbart för motionens skull. Beundrar de som klarar av att gå ut och springa helt själv. Tänk om man kunde göra så. :P



Min helg var bra men hektisk. Gjorde mer på en helg än vad jag brukar göra under en vecka. xD haha!



Hoppas du också hade en bra helg.



Kramar.

| http://tantkim.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Så snygg du är!! :D Älskar din skjorta också.<3



sv: Ja visst har min kille bra smak! :) Jag gillade också de klänningarna.



Ja det var en riktigt snygg väska du köpt! Måste gå till Cubus nästa gång jag åker in till stan. ;)



Oh ja du får gärna skicka din andra bakgrund om du har lust! :P Jag kan ju alltid testa liksom! :D

PUSS

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: Vad kul att du gillade min sjal! Det är faktiskt en Louis Vuitton sjal som jag fick av min kille förra året. ^^



OOh billig tröja, snygg var det också! :D

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: hihi det är typiskt att man inte kan hålla garderoben lika städad hela tiden.. men hade tur när min kille städade igår. Då la han in all ren tvätt i garderoben också. ^^



Jag vill ocskå ha en sminkbänk som man kan sitta vid. Hade ett sminkbord förut, men då var rummet mycket större. :P



ja det var verkligen asbilligt för så fina skor! Jag köpte också skor för 199:-, men de var H&M skor - så det förklarar kanske saken? :) Älskar H&M alltså! <3

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)