Tillbaka till startsidan?

Im gonna kick your......


Jag och Anneli beställde skor förra veckan från Skopunkten.. Fick mina skor i tisdags men har inte visat dem, så jag tänkte göra det nu. Jag ska premiär använda dem idag ute, får väl se hur det går med all nysnö som landat på backen.



De är grymt sköna, och väldigt snygga. Ångrar inte att jag valde dessa skor framför ett annat par.


Isabell

Ser ut som ett par lite vårigare skor som samtidigt passar sista delen av vintern :) Själv börjar jag ledsna på mina kängor, dom är så jobbiga att snöra på sig. Vill ha våååår! ;D



Svar: Åh vad skönt att det börjar gå bättre igen då, att det vänt :D



Håller tummarna för bra sömn i helgen! :)



Kram!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Nu är jag riktigt avis... shiiiiiit vad snygga!! Om du tröttnar på dem vet du vart jag finns! :P

| http://adaras.se
Caroline

Supersnygga!

Shit vad längesen det var sen jag tittade in här, det märks att jag inte har haft så mycket datortid. Nu ska det bli ändring på det :D

Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)