Tillbaka till startsidan?

Im not allways on top.. :/


Mår egentligen inte tillräckligt bra för att ta itu med bloggen. Nej, jag har ingen sjukdom i form av magsjuka, influensa eller nå sånt, jag orkar inte kröjma för minsta lilla. Däremot har jag andra problem, som jag inte tänker avslöja här. För privat. Skriver om det i min privata lösenordsskyddade blogg istället, så enbart de jag tycker om som står mig nära får läsa.

Ska snart bege mig iväg till Anneli, vi ska och hämta ut ett roligt paket.


Isabell

Usch, du får ta en paus från bloggandet då kanske? :/ Man kan inte tvinga sig till sånt, bloggen kommer ju verkligen i andra hand också.



Svar: Jodå, det ska jag nog göra. Ledsnade lite när man suttit och fixat och trott att det ska funka, och så blir det inte alls som man tänkt sig. Bara andra deluppgiften kvar så ska nog gå :)



Aha, jag har hört att sömnen under småtimmarna är mest värdefull så då får du kanske inte ut tillräckligt med bra sömn. :/ Mardrömmar kan ju verkligen förstöra en hel dag, och vet man att man har en sådan period blir det ju knappast roligare att sova.



Absolut! Jag hade en period i mitt liv då jag mådde rätt dåligt för ca 2 år sedan (det var nog då jag började blogga t.o.m.) men sedan märkte jag att det inte går att gå runt och älta saker, har man ett positivt tänkande kan man vända mycket till bra saker. Sedan smittar det ju av sig på andra människor :)



Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)