Tillbaka till startsidan?

It's all about survival.. (Lösenordsskyddad)




Emma k

håller med om att man skyddar vissa saker om sig för sin egen överlevnad. folk dömer och använder saker emot en. Men kan vara bra att ha en blogg att kunna skriva allt man inte kan skrivet öppet. kan hjälpa en sätta ord på saker :)

Pernilla

Hej jag läste att du villa ha en bloggsvar, på t.ex. http://www.valresultatet.se kan du göra en frågepanel liksom bloggsvar. Använder den själv då jag tyckte den var bättre än bloggsvar, man kan även göra omröstningar osv



mvh Pernilla

|
Isabell

Svar: Ja, fast det är inget jag störs av direkt. Ibland är det mest kul att få reda på vad man lyckas koka ihop ;)

Usch, mardrömmar är inte kul. :/ Jag drömmer inte lika mycket sånt nu som förr, tycker jag i alla fall. Nu får jag väl en sådan redan i natt bara för det... :p



Absolut, så ska man tänka. Rätt tankesätt är viktigt tycker jag, gäller att komma ihåg det bara. :p



Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)