Tillbaka till startsidan?

Roligare att leka med färg på andra..


Eftersom att det är inne med färgstark sminkning i vår så valde jag att göra en gul/grön sminkning på Emmie i lördags. En sminkning som hon trivdes väldigt bra med och som jag vart riktigt nöjd över.

En väldigt lätt sminkning.

Det jag använde:
Primer (för att skuggorna ska sitta bättre och för att pigmenten i skuggorna ska synas mer) - Eyeprimer Tinted från Make up store
Skuggor från en palett - en gul och två olika nyanser av grönt
Mascara - Falsies Volum'Express från Maybelline
Eyeliner - Fine Liner Eye Stylo från Isadora




Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad snyggt!! :D Grymt coola färger!



sv: Precis! Alla som skriver något taskigt är nog bara avundsjuka innerst inne. Det sa en klasskompis till mig i skolan i dag. Och jag håller med dig - du är galet snygg i blont hår!! <3



Jag har också varit blond, men fick höra massa blandade åsikter om det. Haha vissa tyckte jag passade skitbra i det och andra sa att det var hemskt. :P

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: Ja det är kul med lite somriga kläder! :D



Vad kul att du gillar mina tips-inlägg! :D Blir ju kul när du kan tipsa själv i ett inlägg. ;)

Ooh just ja, måste svara på ditt mail! :O Ska göra det nu snart.



Puss & kram! <3

| http://adaras.se
Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; jaa du var riktigt duktig! :D absolut, nej det var riktigt klurigt att hitta bra alternativ nu, men det kommer absolut dyka upp då & då :D PUSS

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)