Tillbaka till startsidan?

Sitter på jobbet och filosoferar..


Sitter för närvarande på jobbet och har rast.. Skriver från mobilen och det är lite halv omständigt! Har precis ätit så nu ska jag vila några minuter innan det drar igång igen. Dagen har varit ganska lugn än så länge, har bara jobbat sen 11.45 men hela kvällen är kvar. Vad som helst kan hända. Runt 14 fikat var det lite halv struligt, har en patient som inte alltid har öronen med sig. Men det gick bra, hoppas bara att denna patient är lugn resten av kvällen.

Är ganska trött idag. Vart ingen tidig kväll igår som jag hade hoppats. Är ganska less nu på att sova så dåligt och så konstigt. Hoppas att det vänder snart. Ska försöka ta mig i säng direkt jag kommit hem, förhoppningsvis så har de varit lugnt så jag inte är upp i varv. Håll tummarna för mig!