Tillbaka till startsidan?

Tomorrow.. Let's hope for tomorrow..


Har varit väldigt off idag, av personliga själ.. Men igenom det så kommer de att komma fler uppdateringar imorgon. Det enda jag har gjort idag är att fixa lönepappret och varit med det till chefen, plockat i ordning lite och gjort klart en design.

Är som sagt off, humöret är inte på topp och jag mår inte helt 100%.. Men såna dagar ska man ju måste genomgå också. Det blir bättre imorgon!


Jenny

Sv: Tack så jätte mycket :D

Malin

okej :) vad bra att du kan vara hundvakt åt hennes vovve då :)

Isabell

Hoppas du mår bättre idag, man måste nästan ha en dålig dag ibland - bara mänskligt. :)



Svar: Monsheim heter det, ligger en bit utanför Frankfurt. Jag är också väldigt intresserad av andra världskriget fast jag har inte tänkt så mycket på att besöka såna "platser" där. :p

Österrike har jag faktiskt också varit i, fast det var något år sedan. :p



Kram!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Tyvärr är man ju inte alltid 100%.. men jag tror det är bra, haha. Då lär man sig att uppskatta alla bra dagar. ;)

Puss

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)