Tillbaka till startsidan?

Wakiepakie! God morning sunshine..


Vaken, grymt skönt. Har varit vaken och uppstigen sen 06.00, grymt! Har tagit mig en dusch och nu chillar jag här. Ska snart bege mig mot klädkammaren och toaletten för att sätta fast kläderna och ansiktet, haha!

Har lektion med min lärare idag, vi ska gå igenom lite grejer så kanske det är lättare för mig att skriva provet. Prov och jag är inte direkt bästa vänner. Att skriva långa uppsattser och annat tjafs är mer min grej än att skriva prov. Vi ska i alla fall gå igenom idag så får vi se om jag skriver provet idag eller vad som händer.

Efter det blir det pluggdag, lunchning och kaffesurpling hos underbara Anneli. Har saknat våra pluggdagar massor så nu får jag ta vara på dem, då de äntligen börjar kicka igång. Har extremt mycket arbete att göra, så det behövs.

Nu ska jag göra mig i ordning..


caroline

grymt fin header. :)

hur gör du så att du får länkar i header och hur kan man göra så att de blir lite suddigt nere vid bilderna ? :)

otroligt snyggt och skulle verkligen vilja ha svar !:D

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)