Tillbaka till startsidan?

When the tired eyes have trouble to see..


Jisses vilken tröttsam dag detta har varit. Ville inte kliva upp i morse, har haft svårt att hålla upp ögonen under dagen och är väldigt trött nu. Har varit stirrig som attan idag, har inte kunnat leta information till mitt arbete som vanligt, utan har fått ta några pauser emellan åt för att ens ha en chans att fokusera.

Hoppas på en bättre och mindre tröttsam dag imorgon!


mmautildah

Fin blogg , vad gör du :)?

Tant Kim | Design och Layout

sV: Ja det känns underbart att få träna och förhoppningsvis fortsätter det, jag mådde så pass bra efteråt att jag vill göra det igen. :P hehe..



Jag har nog laddat hem penslarna och formerna från deviantart.ccom sökte på clouds typ. Kommer inte riktigt ihåg vart jag fick dem ifrån men alla penslar jag har kommer i princip därifrån.



Ja det kommer vi nog förbli, men det är bara säga nej och nej och nej. :P hehe!



Låter härligt, här är den också framme. :) Underbart. :)



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)