Tillbaka till startsidan?

En paus i vardagen är ett måste..


Idag har jag varit och gått en promenad på cirka 5km med Anneli, Java och Smoke. Var riktigt trevligt, och skönt att promenera även om det regnade. Det slutade dock att regna i samma veva som vi landade på Grisberget, men det var mulet. Perfekt väder för en promenda skulle jag vilja säga. Det var inte för varmt och inte för kallt.

Jag tog några enstaka bilder, dock med mobilen och eftersom att det är taget med mobilen så blir bilderna blurrigare än med en vanlig digitalkamera eftersom att mobilen är extra känslig för skakningar. Skit samma, jag tog lite bilder och jag hade tänkt visa dem.



Vi hittade nått hinderbane-område inne i skogen och självklart var vi ju tvungen att undersöka stället. Anneli kände att hon ville gå på lina medan jag kände att jag ville fota. Smoke och Java fick vara offer för kameran också, visst är dem fina? Riktigt söta hundar och snacka om att de hade skoj idag. De har nästan sprungit sig less. Jagat varandra, brottats och lekt. Riktigt söta.

Imorgon hade vi tänkt att packa en picknick-korg, ta med filt och hundar och dra ut i skogen, släppa hundarna fria och bara mysa. Gå promenader, äta lunch, fota och bara njuta. Tror att det kommer att bli jätte bra. Hoppas på bra väder, men absolut inget måste. Man kan vara ute ändå.

Mitt i allt plugg förtjänar jag att få vara ute en sväng, och vad kan då vara bättre än att vara ute i skogen och bara chilla?


Isabell

Svar: Tack! :)



Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)